Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7096
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орлова, Марина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T11:53:20Z | - |
dc.date.available | 2021-02-23T11:53:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Орлова М. М. Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі як умова збереження психічного здоров’я дітей. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 117-122. (Серія: Педагогічні науки). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7096 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – теоретичний аналіз проблеми формування позитивного психологічного клімату та збереження психічного здоров’я дітей у інклюзивному освітньому середовищі. Методологія. У результаті аналізу наукової літератури у статті висвітлюються проблеми формування позитивного психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі. Доведено, що психологічний клімат у дитячому середовищі впливає на психічне здоров’я дітей. Наукова новизна. Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі розглядається як умова збереження психічного здоров’я дітей. Інклюзивне освітнє середовище – це сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку дітей з урахуванням їхніх потреб та можливостей. Психологічний клімат – це емоційне забарвлення психологічних зв’язків членів колективу, що виникає на основі їхньої близькості, симпатії, збігу характерів, інтересів, схильностей. Важливим складником позитивного психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі, що дозволяє зберегти психічне здоров’я дітей, є формування толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | психологічний клімат | en_US |
dc.subject | психічне здоров’я | en_US |
dc.subject | збереження здоров’я дітей | en_US |
dc.title | Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі як умова збереження психічного здоров’я дітей | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Позитивний психологічний клімат у інклюзивному освітньому середовищі як умова збереження психічного здоров’я дітей.pdf | 931.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.