Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7097
Назва: Соціально-педагогічна реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору
Автори: Платонова, Оксана Георгіївна
Ключові слова: реабілітація
соціальна реабілітація
абілітація
діти з вадами зору
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Платонова О. Г. Соціально-педагогічна реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 127-134. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається поняття соціальної реабілітації дітей з особливими потребами, а саме дітей з вадами зору. Автор акцентує увагу на напрямках реабілітації дітей з особливими потребами: 1) навички самообслуговування; 2) рухова активність; 3) ігрова активність; 4) соціальна активність. Також наголошується на необхідності проведення ранньої соціальної реабілітації дітей з вадами зору. Метою ранньої соціально-реабілітаційної роботи є: забезпечення соціального, емоційного, інтелектуального і фізичного розвитку дитини, яка має відхилення, і спроба максимального розкриття її потенціалу для навчання; попередження вторинних дефектів у дітей з особливими потребами; абілітація сім’ї, яка має дітей з особливими потребами, щоб максимально ефективно задовольнити потреби дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7097
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.