Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-03-05T10:31:30Z-
dc.date.available2021-03-05T10:31:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНоско М. О., Жара Г. І. Компетентність індивідуального здоров’язбереження вчителя як складова освітніх стандартів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 7 (163) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 23-31. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7135-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема внесення питань індивідуального здоров’язбереження до професійних стандартів підготовки вчителів різних предметних спеціальностей. Мета роботи – практичне узагальнення заходів з реалізації змісту компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти, які б могли стати основою для розробки відповідних складових освітніх стандартів підготовки майбутніх учителів.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectосвітній стандартen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleКомпетентність індивідуального здоров’язбереження вчителя як складова освітніх стандартівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.