Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7146
Назва: Методичні особливості самостійного розв’язання студентами графічних задач в процесі дистанційного навчання
Автори: Бондар, Наталія Олександрівна
Ключові слова: самостійна робота
розв’язання графічних задач
дистанційне навчання
алгоритм
задача
просторові уявлення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Бондар Н. О. Методичні особливості самостійного розв’язання студентами графічних задач в процесі дистанційного навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 8 (164) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 19-23. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема підготовки студентів до самостійного навчання оперування графічною інформацією різного рівня складності. Визначається алгоритм розв’язання графічної задачі (на прикладі задачі на побудову третьої проекції за двома заданими), використання якого сприяє засвоєнню послідовності дій, що забезпечують правильне виконання різноманітних графічних завдань. Окрема увага приділяється проблемі формування просторових уявлень і розвитку просторової уяви при роботі з графічними зображеннями. Питання розробки навчально-методичних матеріалів, підбору завдань, допоміжної інформації, самоперевірки в умовах дистанційного навчання є актуальною педагогічною проблемою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7146
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.