Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-10T07:23:41Z-
dc.date.available2021-03-10T07:23:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКміть О. В. Контрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов початкових класів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 9 (165) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 58-64. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7157-
dc.description.abstractМета роботи полягає у визначенні поняття «контрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя початкових класів в умовах НУШ», описі змісту і структури зазначеної компетентності, уточненні її складових. Методологія. Методологічну основу статті становлять: основні положення системного підходу до розгляду педагогічного процесу (В. Беспалько, Н. Тализіна), теорії особистісного та діяльнісного підходів (Б. Ананьєв, О. Леонтьєв), компетентнісний та рефлексивний підходи до навчання, теоретичні положення концепції «Нова українська школа».en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectконцепція «Нова українська школа»en_US
dc.subjectконтрольно-оцінювальна компетентністьen_US
dc.subjectметодичні знанняen_US
dc.subjectметодичні вмінняen_US
dc.subjectмайбутній учитель іноземних мов початкових класівen_US
dc.titleКонтрольно-оцінювальна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.