Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-25T08:19:14Z-
dc.date.available2021-03-25T08:19:14Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСмоліна С. В. Шляхи ознайомлення майбутніх учителів англійської мови з паралінгвістичною складовою спілкування за допомогою відеофонограми. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. Вип.4. Київ : ЕКМО, 2008.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7172-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню проблеми ознайомлення майбутніх учителів англійської мови з паралінгвістичними засобами, що використовуються в усному спілкуванні. У статті висвітлено аналіз паралінгвістичних засобів, визначено зміст та матеріал їх навчання.en_US
dc.publisherПедагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. працьen_US
dc.subjectмайбутні учителі англійської мовиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectвідеофонограмиen_US
dc.subjectлінгвістичне спілкуванняen_US
dc.subjectпаралінгвістикаen_US
dc.titleШляхи ознайомлення майбутніх учителів англійської мови з паралінгвістичною складовою спілкування за допомогою відеофонограмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.