Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-25T08:32:12Z-
dc.date.available2021-03-25T08:32:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСмолина С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Вип. 111 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів: ЧНПУ, 2013. С. 290-293. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему врахування невербаліки у процесі формування міжкультурної компетентності. Проаналізовні невербальні засоби, визначені їх види, з якими доцільно знайомити учнів в процесі формування міжкультурної компетентності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectневербаликаen_US
dc.subjectневербальне средстваen_US
dc.subjectмежкультурная компетентностьen_US
dc.titleНевербалика в процессе формирования межкультурной компетентностиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.