Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174
Назва: | Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні |
Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі англійської мови англійська мова усне спілкування лінгвістика |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Соколова С. В. Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2006. Вип. 10. С. 41-49. (Серія: Педагогіка та психологія) |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізована розроблена автором методика на предмет її ефективності у навчанні майбутніх учителів англійської мови. Представлені результати математичної обробки підсумків післяекспериментальних зрізів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7174 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ефективність методики навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.pdf | 4.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.