Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177
Назва: | Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні |
Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | майбутній вчитель англійської мови спілкування англійська мова лінгвістика |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Київ: КНЛУ |
Бібліографічний опис: | Грабова (Смоліна) С. В. Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2005. Вип.8. С. 7-11. |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано наявні у науковій літературі принципи відбору паралінгвістичних засобів для різних ступенів навчання, подано їх критичний аналіз та обґрунтовано принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7177 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи відбору матеріалу для навчання майбутнього вчителя використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.