Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна (Соколова), Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-03-26T10:23:49Z-
dc.date.available2021-03-26T10:23:49Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГрабова (Смоліна) С. В. Теоретичні передумови навчання паралінгвістичних засобів іншомовного спілкування. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Київ: КНЛУ, 2003. Вип. 6. С. 74-81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7178-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються значення, функції, види паралінгвістичних засобів; аналізується фізіологічна, психологічна природа людини у контексті використання паралінгвістичних засобів і на цій основі формулюються теоретичні передумови навчання паралінгвістичних засобів іншомовного спілкування.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.titleТеоретичні передумови навчання паралінгвістичних засобів іншомовного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.