Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180
Назва: | Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою |
Автори: | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі англійської мови англійська мова усне спілкування лінгвістика |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Наукові записки Ніжинського державного університету |
Бібліографічний опис: | Грабова (Смоліна) С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2005. №4. С. 82-84. |
Серія/номер: | Психолого-педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою з урахуванням підходу до навчання, його принципів; вікових особливостей студентів; етапів заняття; методів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7180 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.