Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тютюнник, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-09T07:20:46Z | - |
dc.date.available | 2021-04-09T07:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Тютюнник О. М. Взаємодія особи і суспільства як основа суспільно-освітнього процесу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 85. С. 239-242. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7210 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються окремі філософсько-освітні ідеї П. Куліша на підставі аналізу його історіософії. Аналізуються погляди на проблему взаємозв’язку особи й суспільства в освітньо-філософському доробку мислителя. Зазначається, що суспільно-освітній процес включає в себе як раціональну, так і ірраціональну форми навчання і виховання, тобто школи різного типу. Автор прагне довести, що П. Куліш в історико-філософському плані продовжував орієнтуватися на традиційну для української філософії антропологічно-екзистенціальну тенденцію пріоритету особистої життєтворчості. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | філософія | en_US |
dc.title | Взаємодія особи і суспільства як основа суспільно-освітнього процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Взаємодія особи і суспільства як основа суспільно-освітнього процесу.pdf | 236.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.