Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-04-19T13:30:09Z-
dc.date.available2021-04-19T13:30:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБойко Т. В. Проблема медіаосвіти у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2020. Вип. 10(166). С. 134-137.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7223-
dc.description.abstractУ статті аналізуються наукові підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення понять «медіаосвіта», «медіакомпетентність», «медіаграмотність», «інформаційна грамотність». Авторкою здійснена спроба обґрунтування необхідності набуття медіакомпетентності майбутніми вчителями іноземних мов у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти. Мета статті – проаналізувати деякі аспекти медіаосвіти у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмедіаосвітаen_US
dc.subjectмедіакомпетентністьen_US
dc.subjectмедіаграмотністьen_US
dc.subjectінформаційна грамотністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземних мовen_US
dc.titleПроблема медіаосвіти у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.