Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тютюнник, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T08:12:29Z | - |
dc.date.available | 2020-03-02T08:12:29Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Тютюнник О. М. Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича / Тютюнник О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 196 – 200. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється спроба реконструкції філософсько-педагогічної концепції П. Юркевича, з'ясування її значення для розбудови сучасної філософії освіти. Предмет наукового аналізу складає філософсько-педагогічна концепція П. Юркевича як результат осмислення педагогічних явищ на ґрунті світоглядних і методологічних принципів, реалізованих у фундаментальній теорії виховання та навчання. Виходячи з ідеї гармонії Істини, Краси, Добра, П. Юркевич надавав виняткового значення взаємодії, узгодженості всіх сторін виховання. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | мораль | en_US |
dc.subject | християнська педагогіка | en_US |
dc.title | Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
48.pdf | 403.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.