Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТютюнник, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-02T08:12:29Z-
dc.date.available2020-03-02T08:12:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТютюнник О. М. Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича / Тютюнник О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 196 – 200.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724-
dc.description.abstractУ статті здійснюється спроба реконструкції філософсько-педагогічної концепції П. Юркевича, з'ясування її значення для розбудови сучасної філософії освіти. Предмет наукового аналізу складає філософсько-педагогічна концепція П. Юркевича як результат осмислення педагогічних явищ на ґрунті світоглядних і методологічних принципів, реалізованих у фундаментальній теорії виховання та навчання. Виходячи з ідеї гармонії Істини, Краси, Добра, П. Юркевич надавав виняткового значення взаємодії, узгодженості всіх сторін виховання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectморальen_US
dc.subjectхристиянська педагогікаen_US
dc.titleПроблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевичаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf403.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.