Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-02T08:14:57Z-
dc.date.available2020-03-02T08:14:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Вправи для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Шевкопляс Л. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 216 – 222.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/725-
dc.description.abstractУ статті розглядається підсистема вправ для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Описано три етапи формування цієї компетенції: підготовчий, основний, підсумковий. До підсистеми вправ включено три групи вправ, ілюстровані прикладами: для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих механізмів аудіювання у процесі СР; для розвитку та вдосконалення метакогнітивних умінь у СР з аудіювання; для розвитку та вдосконалення вмінь аудіювання у СР.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпідсистема вправen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectкомпетенція в аудіюванніen_US
dc.titleВправи для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf492.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.