Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, О. П.-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-05-31T16:51:12Z-
dc.date.available2021-05-31T16:51:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДемченко О. П., Лимар Ю. М. Розвиток навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів засобами філософського діалогу: досвід співпраці ВДПУ імені М. Коцюбинського та НУЧК імені Т. Г. Шевченка. Демократія та освіта: викладання та навчання демократії в початковій школі та педагогічній освіті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21–22 квітня 2021 року / гол. ред. Л. Гаврілова; відп. ред. О. Хващевська. Слов’янськ : ДДПУ, 2021. С. 50-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7271-
dc.description.abstractРеформування вищої педагогічної освіти України в контексті європейської інтеграції передбачає підготовку вихователів та вчителів, здатних творчо і критично мислити, реалізувати демократичні цінності в освітньому процесі, здійснювати ефективну комунікацію з дітьми, їхніми батьками, колегами на засадах демократії. З цією метою викладачі українських педагогічних ЗВО широко використовуються в освітньому процесі інтерактивні, діалогічні, проблемні методи і прийоми. Саме тому викладачі, звертаючись до зарубіжного досвіду використання інноваційних форм і методів підготовки педагогів, адаптують його до особливостей підготовки здобувачів вищої освіти у вітчизняних університетах, зберігаючи кращі національні традиції педагогічної освіти. Інтерактивним методом підготовки майбутніх педагогів, здатних до демократичного спілкування, є філософський діалог, методику якого описано в працях Ґюро Хансен Хельског (Норвегія).en_US
dc.publisherСлов’янськ : ДДПУen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectфілософський діалогen_US
dc.titleРозвиток навичок демократичного спілкування майбутніх педагогів засобами філософського діалогу: досвід співпраці ВДПУ імені М. Коцюбинського та НУЧК імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.