Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорохаєв, О. А.-
dc.date.accessioned2021-06-02T11:39:55Z-
dc.date.available2021-06-02T11:39:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВорохаєв О. А. Деякі аспекти пізнавальної діяльності студентів магістратури під час опанування валеологічних дисциплін. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 10 (166) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 210-213. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7301-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему пізнавальної діяльності студентів магістратури. З’ясовано, що сприяє пізнавальній діяльності студентів магістратури під час опанування валеологічних дисциплін: вирішення завдань проблемного характеру, індивідуальний пошук і вивчення нових знань; усвідомлення потреби, важливості, доцільності вивчення навчальних дисциплін, що сприяють збереженню здоров’я. Обґрунтовано, що майбутніх фахівці соціальної сфери мають безпосередньо впливати на процес збереження здоров’я самих себе та клієнтів, що потребують профілактичної діяльності з попередження негативних та шкідливих звичок.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectстуденти магістратуриen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectзбереження здоров’яen_US
dc.titleДеякі аспекти пізнавальної діяльності студентів магістратури під час опанування валеологічних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.