Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКропта, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-09T11:58:59Z-
dc.date.available2021-06-09T11:58:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКропта Ю. В. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації природничого освітнього середовища : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта»/ наук. керівник: к. біол. н., доцент В .О. Коваль; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2020. 110 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7323-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку суспільства, що характеризується інтеграцією нашої держави в європейські освітні, економічні й культурні інституції, особливого значення набуває проблема підготовки фахівців, здатних виконувати свої професійні обов’язки на високому рівні. Приєднання України до Європейського освітнього простору ставить перед закладами вищої освіти нові вимоги до формування основ майбутньої професійно-педагогічної діяльності студентів, зокрема в аспекті організації освіти на засадах Концепції «Нової української школи». Майбутні вчителі мають свідомо реалізовувати основні принципи концепції, формувати інноваційний стиль професійної діяльності та створювати освітнє середовище, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.titleПідготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації природничого освітнього середовищаen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.