Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Оксана Федорівна-
dc.date.accessioned2021-06-09T12:01:15Z-
dc.date.available2021-06-09T12:01:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпенко О. Ф. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання проєктної діяльності екологічного спрямування : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта»/ наук. керівник: к. біол. н., доцент В .О. Коваль; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2020. 119 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7324-
dc.description.abstractФормування ключових компетентностей, необхідне кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Відповідно освітній процес потрібно будувати на технологіях, що органічно поєднують у собі методи формування суспільної свідомості (інформування, пояснення, коментування, переконання, узагальнення) і методи залучення до соціально-культурної діяльності, шляхом якої знання перетворюються в переконання, норми та принципи поведінки. Саме такою є проєктна технологія навчання, основу якої становить проєктна діяльність.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectпроєктна діяльностьen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання проєктної діяльності екологічного спрямуванняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.