Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкеда, Я. В.-
dc.contributor.authorКоляда, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2021-07-13T12:07:58Z-
dc.date.available2021-07-13T12:07:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШкеда Я. В., Коляда А. М. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій до сворення та використання електронних засобів навчання з автосправи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 298-301.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7341-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні засади створення та використання електронних засобів навчання при вивченні автосправи. Одним із найважливіших етапів інформатизації освіти є використання у навчально-виховному процесі електронних засобів навчання. Все це потрібно сучасному вчителю для того, щоб ефективно використовувати електронні ресурси під час навчального процесу. Подано структуру електронного навчального посібника, з автосправи його переваги та недоліки, порівняно з традиційними носіями інформації. Наведено методичні поради щодо використання електронних навчальних засобів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectелектронний навчальний посібник з автосправиen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectзасоби мультимедіаen_US
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх учителів технологій до сворення та використання електронних засобів навчання з автосправиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.