Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-07-21T13:13:58Z-
dc.date.available2021-07-21T13:13:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБогдан Т. М. Вплив пальчикової гімнастики на всебічний розвиток дітей дошкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 65-68.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7367-
dc.description.abstractУ статті розкривається вплив пальчикової гімнастики на всебічний розвиток дитини дошкільного віку. Розглядаються умови, які необхідні для проведення ігор з пальчиками. Автором запропоновані казки, які доцільно розповідати у супроводі з пальчиковою гімнастикою та загальними фізичними вправами для дітей дошкільного віку, а також методика складання аналогічних казок разом з дітьми. Озвучення казки за допомогою вказаних прийомів допомагає сором’язливим дітям стати сміливішими і рішучішими. У цілому збагачується інтонаційне мовлення дітей, їхня діяльність набуває ознак невимушеності, емоційності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдитина дошкільного вікуen_US
dc.subjectпальчикова гімнастикаen_US
dc.subjectдрібна моторикаen_US
dc.subjectрозвиток мовленняen_US
dc.subjectскладання казокen_US
dc.titleВплив пальчикової гімнастики на всебічний розвиток дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.