Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Назва: Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі
Автори: Забара, Лариса Василівна
Ключові слова: колективний суб’єкт пізнання (педагог і учень)
аксіологія освіти
музично-педагогічна культура вчителя
духовні та моральні цінності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Забара Л. В. Особливості взаємодії педагога і учня у музично-педагогічному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 175-177.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто модель сучасного педагога. Висвітлено риси педагогічної креативності педагога, розвитку його творчого потенціалу, самовдосконалення та самоствердження впродовж життя. Доведено, що спілкування педагога і учня повинно мати характер діалогу, співпраці, співтворчості, в яких домінує взаємовигідний обмін особистісними смислами і досвідом. Діяльність педагога повинна спиратися на ціннісній взаємодії педагога і учня у навчально-виховному процесі під час опанування музичного мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.