Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЗмійок, І. В.-
dc.date.accessioned2021-07-23T09:54:04Z-
dc.date.available2021-07-23T09:54:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСазонова О. В., Змійок І. В. Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 221-225.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7375-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу дослідити та проаналізувати особливості роботи з образами-персонажами епічного твору у 5-9 класах на уроках з української літератури. Проведений теоретико-методичний аналіз реалізації роботи з образами-персонажами виявив, що вчені та практики оминають питання здійснення психологічної характеристики під час аналізу художнього твору або роблять це частково. З’ясовано, з чим пов’язане нехтування таким прийомом. Подано методичні рекомендації для психологічної характеристики образів-персонажів у текстах з позакласного читання Люко Дашвар "Село не люди.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectлітературний твірen_US
dc.subjectепічний твірen_US
dc.subjectпообразний шлях аналізу творуen_US
dc.subjectприйоми психологічної характеристики образів-персонажівen_US
dc.titleОсобливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного творуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.