Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/740
Назва: Психолого-педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до спілкування з підлітками
Автори: Дрозденко, Володимир Михайлович
Дрозденко, Наталія Миколаївна
Ключові слова: педагогічна діяльність
спілкування
підлітковий вік
інноваційні технології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дрозденко В.М., Дрозденко Н.М. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності майбутніх учителів до спілкування з підлітками / Дрозденко В.М., Дрозденко Н.М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 140. – С. 143 – 146.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються актуальні проблеми професійної готовності до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів. Звертається увага на формування здатності до професійного спілкування з підлітками як важливого компонента професійної компетентності. Робиться висновок, що готовність до спілкування зі школярами підліткового віку – це гармонійне поєднання особистісних якостей, позитивного ставлення до діяльності, достатнього обсягу психолого-педагогічних і спеціальних знань, володіння педагогічними уміннями та сучасними педагогічними технологіями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/740
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf455.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.