Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-14T11:06:36Z-
dc.date.available2021-09-14T11:06:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКміть О.В. Методика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів. Moderní aspekty vědy: XІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С. 306-316.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7415-
dc.description.abstractВ умовах реформування системи початкової освіти в Україні відбувається приведення цілей, змісту, підходів, технологій навчання молодших школярів та методів контролю й оцінювання їхніх навчальних досягнень до відповідності з вимогами сучасного суспільства. В основу підходу до оцінювання в Новій українській школі (НУШ) взято два його види: оцінювання результатів навчання молодших школярів, або підсумкове оцінювання, яке проводиться в кінці теми, в кінці семестру та року, й оцінювання прогресу учнів у навчанні, яке має назву – формувальне оцінювання, що здійснюєтся під час поточного навчання.en_US
dc.publisherModerní aspekty vědy: XІen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectіншомовне спілкуванняen_US
dc.titleМетодика формувального оцінювання в іншомовній освіті молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.