Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7416
Назва: Арт-ринок як соціальна система
Автори: Силко, Роман Миколайович
Силко, Євгеній Миколайович
Ключові слова: арт-ринок
ціноутворення
художній ринок
соціальний простір
Дата публікації: 2021
Видавництво: Moderní aspekty vědy: XІ
Бібліографічний опис: Силко Р. М., Силко Є. М. Арт-ринок як соціальна система. Moderní aspekty vědy: XІ. Díl mezinárodní kolektivní monografie/ Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С. 317-337.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні арт-ринок постає як складна розгалужена система, розуміння сутності та функціонування якої є необхідним людям багатьох професій, так чи інакше дотичним до неї: художникам, мистецтвознавцям, кураторам, галеристам, критикам, бізнесменам, соціологам тощо. Через таку складність та розгалуженість арт-ринок часто досліджують фрагментально та секторально – з точки зору мистецтвознавства, маркетингу, бізнесу, соціології, психології, реклами тощо. У даному дослідженні арт-ринок буде розглядатися комплексно, що дозволить сформувати його розуміння як системи, єдиного злагодженого організму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7416
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арт-ринок як соціальна система.pdf675.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.