Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудін, Сергій Федорович-
dc.contributor.authorСавонова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T08:35:13Z-
dc.date.available2021-09-20T08:35:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКудін С. Ф., Савонова О. В. Аналіз впливу методики формування культури саморегуляції на академічну успішність студентів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 38-42. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7421-
dc.description.abstractМета. Робота присвячена вивченню впливу авторської методики формування культури саморегуляції на академічну успішність студентів факультету фізичного виховання. Методологія. На основі результатів багаторічного експерименту з пошуку ефективних шляхів вдосконалення якості освітнього процесу природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту підтверджена актуальність і доцільність використання в ньому авторської методики формування у студентів культури практичного використання методів саморегуляції, методів релаксації; психологічного налаштування; дихальних технік; вправ на психологічне розвантаження.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectметодика формування культури саморегуляціїen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectуспішністьen_US
dc.titleАналіз впливу методики формування культури саморегуляції на академічну успішність студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.