Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатенко, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2021-09-22T09:26:59Z-
dc.date.available2021-09-22T09:26:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСолдатенко О. І. Використання синтезу філософії, історії та музики під час проведення інтегрованих занять із дисципліни «Історія музичного мистецтва» у ЗВО. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Гельветика, 2021. Вип. 39. Том 3. С. 15-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7445-
dc.description.abstractНаукова новизна статті полягає у виявлені визначені та демонстрації можливостей проведення інтегрованих лекцій та практичних занять з дисципліни «Історія музичного мистецтва» із використанням міждисциплінарних зв’язків філософії, історії та музики. Метою статті є презентація концепції та основних методичних ідей використання синтезу філософії, історії та музики при підготовці та проведенні інтегрованих занять у ЗВО. У статті автор ділиться власним досвідом інтегрованого підходу до викладання дисципліни «Історія музичного мистецтва», який було впроваджено у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка на кафедрі мистецьких дисциплін у 2018-2019 та 2019-2020 начальних роках. Автор звертає увагу на причини, які обумовлюють можливість інтегрування музики з філософією та історією і на основні його напрямки у сучасній педагогіці. Акцентується увага на необхідності володіння викладачем відповідним рівнем компетентності з філософії музики. Акцентується увага на поєднанні теми, триєдиної мети та завдань проведення інтегрованих лекцій. Аналізуючи результати здачі студентами екзамену, автор доводить ефективність використання синтезу філософії, історії та музики при проведенні інтегрованих лекцій та практичних занять з дисципліни «Історія музичного мистецтва» у ЗВО. Автор робить висновки, що інтегрований підхід до викладання дисципліни «Історія музичного мистецтва» у ЗВО буде сприяти: розкриттю потенціалу студентів; суттєвому зростанню їх успішності та мотивації до навчання; збагаченню навчального процесу за змістом і формою. На практиці результати даного дослідження може бути застосовано при навчанні студентів спеціальностей у галузі педагогічних наук: (011 – Науки про освіту, 012 – Дошкільна освіта, 013 – Початкова освіта, 014 – Середня освіта (Музичне мистецтво) та у галузі культури і мистецтва (025 – Музичне мистецтво і 028 – Менеджмент соціокультурної діяльності).en_US
dc.publisherДрогобичen_US
dc.subjectінтегрована лекціяen_US
dc.subjectпрактичне заняттяen_US
dc.subjectфілософія музикиen_US
dc.subjectміждисциплінарні зв’язкиen_US
dc.subjectєвропейська культураen_US
dc.subjectесеen_US
dc.titleВикористання синтезу філософії, історії та музики під час проведення інтегрованих занять із дисципліни «Історія музичного мистецтва» у ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.