Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Говоров, Євгеній Миколайович | - |
dc.contributor.author | Шульга, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T06:08:33Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T06:08:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Говоров Є. М., Шульга О. М. Розвиток творчої активності студентів при вивченні технологій. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 189-193. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769562 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7468 | - |
dc.description.abstract | Згідно Концепції технологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів (автори О. Коберник та В. Сидоренко), шлях до високої технологічної культури, на думку авторів, лежить через ефективну технологічну освіту [1]. Технологічна освіта підростаючого покоління на порозі третього тисячоліття, акцентують розробники Концепції, стала необхідною складовою загальної середньої освіти, необхідною умовою цілісного й гармонійного розвитку особистості. Автори зазначають що високий рівень освіченості може бути досягнутий тільки за умови високого рівня мотивації особистості. Тому технологічна освіта передбачає перехід від предметного до проблемно орієнтованого навчання. Проаналізувавши основні положення даного документу ми дійшли висновку, що і майбутніх учителів технологій на етапі підготовки до професійної діяльності, а саме при вивченні предметів технологічного напрямку, необхідно готувати в сучасній парадигмі технологічної освіти. Зокрема слід стимулювати їх творчу активність, використовуючи проблемне навчання та його різновид – проектну діяльність. Також ми зазначили, що необхідно звернути увагу на такий вид діяльності студентів, як самостійна робота. По-перше сучасні навчальні програми передбачають значну кількість часу, що відводиться на вивчення предмету, саме на самостійну роботу. По-друге самостійна діяльність в поєднанні з проблемним навчанням є потужним стимулюючим засобом для творчої активності студентів, формуванню їх фахових компетенцій, джерелом для розвитку здібностей. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | творча активність | en_US |
dc.subject | самостійна діяльність | en_US |
dc.title | Розвиток творчої активності студентів при вивченні технологій | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток творчої активності студентів при вивченні технологій.pdf | 648.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.