Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнарьова (Піскун), Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Повечера, Ірина Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Скрипко, Сергій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T06:42:02Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T06:42:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кушнарьова Н. М., Повечера І. В., Скрипко С. О. Критеріальні характеристики сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 205-209. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769568 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7474 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються критерії та рівні сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики. Автори пропонують для визначення рефлексивної компетентності застосувати комплекс оригінальних діагностичних методик, які сприятимуть виявленню рівня сформованості у майбутнього вчителя інформатики даних вмінь. Були виділені такі показники сформованості рефлексивної компетентності: усвідомлена організація власної діяльності; вміння добирати та систематизувати навчальний матеріал; адекватно оцінювати себе в процесі діяльності; вміння робити висновки після здійснення педагогічної діяльності; бачити перспективи та розробляти план подальшої педагогічної діяльності. Також було розроблено критерії та схарактеризовано рівні сформованості рефлексивної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі їх навчання у закладах вищої освіти. Мета роботи полягає в обґрунтуванні сутності рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності та розробці критеріїв та рівнів сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | рефлексивна компетентність | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.title | Критеріальні характеристики сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критеріальні характеристики сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики.pdf | 664.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.