Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7476
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носовець, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Пискун, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Бойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T06:53:07Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T06:53:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Носовець Н. М., Пискун О. М., Бойко Т. В. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 235-241. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769580 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7476 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано різні підходи до розуміння категорій «самоосвіта», «самоосвітня діяльність», «самоосвітня компетентність». Визначено поняття самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя технологій як інтегральну багатокомпонентну професійно значущу якість особистості, що відображає здатність і готовність майбутнього педагога до здійснення ефективної творчої безперервної самоосвітньої діяльності під час навчання та у процесі професійної діяльності. Розкрито складові самоосвітньої компетентності, якими повинен володіти майбутній вчитель технологій. Наведено результати опитування майбутніх учителів технологій, а також рекомендації щодо організації їхньої самоосвітньої діяльності у процесі педагогічної практики. Метою статті є виявлення стану та розкриття умов ефективної організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій під час проходження ними педагогічних практик. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | самоосвіта | en_US |
dc.subject | самоосвітня діяльність | en_US |
dc.subject | самоосвітня компетентність | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.title | Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики.pdf | 633.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.