Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorБойко (Богатирьова), Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-10-06T06:53:07Z-
dc.date.available2021-10-06T06:53:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНосовець Н. М., Пискун О. М., Бойко Т. В. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя у процесі педагогічної практики. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 235-241. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769580en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7476-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи до розуміння категорій «самоосвіта», «самоосвітня діяльність», «самоосвітня компетентність». Визначено поняття самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя технологій як інтегральну багатокомпонентну професійно значущу якість особистості, що відображає здатність і готовність майбутнього педагога до здійснення ефективної творчої безперервної самоосвітньої діяльності під час навчання та у процесі професійної діяльності. Розкрито складові самоосвітньої компетентності, якими повинен володіти майбутній вчитель технологій. Наведено результати опитування майбутніх учителів технологій, а також рекомендації щодо організації їхньої самоосвітньої діяльності у процесі педагогічної практики. Метою статті є виявлення стану та розкриття умов ефективної організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів технологій під час проходження ними педагогічних практик.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсамоосвітня діяльністьen_US
dc.subjectсамоосвітня компетентністьen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.titleСамоосвітня діяльність майбутнього вчителя у процесі педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.