Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7477
Назва: Вплив предмету «Інклюзивна освіта» на формування професійної компетентності та громадянської позиції майбутнього вчителя
Автори: Полетай, Олена Михайлівна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
дитина з особливими освітніми потребами
толерантність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Полетай О. М. Вплив предмету «Інклюзивна освіта» на формування професійної компетентності та громадянської позиції майбутнього вчителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 242-246. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769582
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються дефініції «інклюзія», «інклюзивна освіта», «дитина з особливими освітніми потребами». Питання доступності освіти для всіх незалежно від мови, національності і особливостей у розвитку є на сьогодні одним із актуальних завдань освітянського простору. Всі цивілізовані країни усвідомили, що кожен громадянин повинен бути корисним для своєї держави, а саме його внесками у науково-технічний розвиток своєї країни, у покращення життя завдяки своїй плідній праці і продуктивними результатами своєї роботи. А тому, для досягнення цього потрібно щоб кожен член суспільства отримав відповідну освіту і знайшов собі професію відповідно до фізичних, розумових можливостей, по здібностям і до душі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7477
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.