Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-11-16T11:48:52Z-
dc.date.available2021-11-16T11:48:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКонотоп О. С., Верхуша Я. І., Лісовська Ю. О., Шевченко Ю. В., Моісеєнко А. В. Критерії відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності. Інноваційна педагогіка. 2021. № 39. с. 46-49.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7512-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що за відсутності іншомовного соціокультурного оточення ефективними навчальними матеріалами є автентичні відеофонограми як зразок національно-культурної специфіки вербального і невербального спілкування, що мають великий діапазон експліцитної та імпліцитної соціокультурної інформації. Метою статті є визначення критеріїв відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка : наук. журн.en_US
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectавтентична відеофонограмаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleКритерії відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.