Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/757
Назва: Підготовка майбутніх учителів технологій до формування в учнів дослідницьких умінь
Автори: Сила, М. Ф.
Джевага, Григорій Васильович
Ключові слова: дослідницькі уміння
дослідницька діяльність учнів
пошуково-дослідницькі методи навчання
лабораторна робота
Мала академія наук України
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Сила М. Ф., Джевага Г. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до формування в учнів дослідницьких умінь. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка . Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 188–191.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається актуальна проблема сучасної школи – пошук оптимальних шляхів залучення учнів до дослідницької діяльності і готовність майбутніх вчителів технологій до організації даної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. Вчителю необхідно орієнтуватись у педагогічних технологіях і методах навчання, за допомогою яких в учнів не просто формуються знання й уміння з навчального предмета, а й набували позитивного досвіду і вмінь здобувати потрібні знання власними силами, виховували пізнавальну активність, самостійність. Сформовані в учнів дослідницькі уміння надають можливості їм самостійно здійснювати пошук інформації, аналізувати її зміст, робити узагальнення і висновки, формувати на основі цього нові знання, пізнавальні цінності школярів, розвивати інтелект і творчі здібності. Ефективність цього процесу залежить від систематичності організованої дослідницької діяльності і від рівня зацікавленості учнів темою проведеного дослідження. Зміст статті містить не тільки обґрунтування важливості для учнів залучення їх до дослідницької роботи, але методики підготовки студентів технологічних факультетів педагогічних університетів до організації даної діяльності у школі. Отримано і проаналізовано результати педагогічного експерименту, який проводився серед студентів 3 і 4 курсів технологічного факультету Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/757
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.