Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/760
Назва: Динаміка стану здоров’я і зони професійного комфорту майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки: клінічні випадки
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: майбутній учитель
здоров’я
зона комфорту
професійна підготовка
індивідуальне психовалеологічне консультування
методика проекційної десенсибілізації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн.
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Динаміка стану здоров’я і зони професійного комфорту майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки: клінічні випадки // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2018. № 3 (77). 291 с. С. 88–99.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються окремі питання формування компетентності індивідуального здоров’язбереження в майбутніх учителів на етапі бакалаврської підготовки. Описано клінічні випадки, які складають неспецифічну картину для групової динаміки внаслідок наявності в респондентів хронічних захворювань, психічних чи поведінкових розладів. Діагностичними показниками є зона професійного комфорту, індекс суб’єктивного комфорту, стан здоров’я студентів. Показано приклади схеми психовалеологічного консультування, особливості підбору засобів діагностики й корекції стану здоров’я за допомогою авторської методики проекційної десенсибілізації. Результати продемонстрували позитивну динаміку стану здоров’я і зони професійного комфорту респондентів унаслідок застосування запропонованих засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/760
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.