Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішустіна, Владислава Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:02:27Z-
dc.date.available2022-01-14T08:02:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМішустіна В. С. Фoрмувaння пiзнaвaльнoгo iнтeрeсу дo нaвчaння у мoлoдших шкoлярiв. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих учених (24 листоп. 2021 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК ім. Т. Г. Шевченка, 2021. C. 63-64en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7623-
dc.description.abstractДосліджено рівень розвитку інтересів молодших школярів, що характеризується зміною за впливу цілеспрямованої роботи. З’ясовано, що для пробудження в особистості бажання до пізнавальної діяльності надзвичайно важливо пожвавлювати заняття цікавими елементами з урахуванням завдань предмету; заохочувати до бесіди, диспуту, хоча би ставити запитання як вчителеві так і іншим учням, вчити формулювати запитання творчого характеру; застосовувати індивідуальні завдання, що відповідають рівню розвитку учня та потребують знань, які виходять за межі програми; активно рекомендувати в процесі вивчення дисциплін додаткову літературу.en_US
dc.publisherКрок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчанняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпізнавальні інтересиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectзаклади освітиen_US
dc.titleФoрмувaння пiзнaвaльнoгo iнтeрeсу дo нaвчaння у мoлoдших шкoлярiвen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Природничо-математичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фoрмувaння пiзнaвaльнoгo iнтeрeсу дo нaвчaння у мoлoдших шкoлярiв.pdf264.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.