Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T08:51:30Z | - |
dc.date.available | 2022-01-14T08:51:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Інноваційна педагогіка. 2021. № 31. Т. 1. С. 13–17. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7627 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз проблеми моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. Показано, що іспанські педагоги феномен моральності людини досліджували у трьох вимірах – аксіологічному, гносеологічному, праксеологічному. В аксіологічному вимірі моральність людини інтерпретувалася як необхідна умова досягнення «тимчасового» (земного) і «вічного» (небесного) щастя. У гносеологічному вимірі моральність людини – індикатор розвиненої у неї моральної свідомості – здібності розрізняти добро і лихо, доброчесність і порок, святість і гріховність. У праксеологічному вимірі моральність людини – вільне вчинення добрих справ, що включає свідоме виконання людиною моральних обов’язків перед Богом, перед іншими людьми, перед собою. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | іспанська педагогічна думка | en_US |
dc.subject | іспанські педагоги | en_US |
dc.subject | моральність людини | en_US |
dc.subject | аксіологічний вимір | en_US |
dc.subject | доброчесність | en_US |
dc.subject | моральне виховання | en_US |
dc.title | Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст..pdf | 159.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.