Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:24:58Z-
dc.date.available2022-01-14T09:24:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Зміст розумового виховання за іспанськими педагогічними трактатами 1890-х років. Інноваційна педагогіка. 2021. № 33. Т. 2. С. 22–26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7629-
dc.description.abstractУ статті представлено результати аналізу змісту розумового виховання, відображеного у п’ятьох педагогічних трактатах, виданих у 1890-х роках визначними іспанськими педагогами, наставниками шкільного учительства П. де Алькантара Гарсією, П. Креспі, П. Мартінесом Палао, П. Діасом Муньосом, Х. Фернандесом-Хіменесом. У цих працях, призначених для вдосконалення теоретичної педагогічної підготовки учителів шкіл початкового навчання, напрям розумового виховання було окреслено як провідний серед напрямів духовного виховання. Означивши за мету розумового виховання розвинення усіх інтелектуальних здібностей людини, наданих їй від природи, іспанські педагоги вдалися до детального аналізу кожної функції розуму та з’ясування усього комплексу педагогічних умов, необхідних і достатніх для повноцінного розумового розвитку особистості.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectіспанські педагогічні трактатиen_US
dc.subjectіспанські педагогиen_US
dc.subjectрозумове вихованняen_US
dc.subjectрозумові здібності людиниen_US
dc.subjectрозумовий розвиток особистостіen_US
dc.subjectувагаen_US
dc.subjectпам’ятьen_US
dc.subjectуяваen_US
dc.subjectсудженняen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.titleЗміст розумового виховання за іспанськими педагогічними трактатами 1890-х роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.