Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-11T10:15:57Z-
dc.date.available2020-03-11T10:15:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Динаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експеримента // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. із залученням студентського природоохоронного руху. XV Каришинські читання / ред. проф. М. В. Гриньова. Полтава : Астрая, 2008. С. 319–322en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/763-
dc.description.abstractПри підготовці майбутніх вчителів основ здоров’я існує необхідність систематично створювати умови, за яких пріоритет використання міжпредметних зв’язків для формування валеологічних понять є домінуючою технологією. У плані оволодіння нею найважливішим є курс „Методика навчання основ здоров’я”. Вивчення його дозволяє викладачеві актуалізувати означену проблему, познайомити майбутніх учителів зі змістом, межами, напрямками та способами застосування міжпредметних зв’язків природничих курсів для навчання учнів основ здоров’я, зокрема для формування у школярів валеологічних понять.en_US
dc.publisherМетодика викладання природничих дисциплін у вищій школі : матеріали міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectоснови здоров'яen_US
dc.subjectміжпредметні зв'язкиen_US
dc.subjectвалеологіяen_US
dc.titleДинаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експериментаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.