Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончаренко, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-15T10:58:56Z | - |
dc.date.available | 2022-02-15T10:58:56Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гончаренко С. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності. Молодь і ринок. 2021. №11-12(197-198) листопад-грудень. С. 164-168. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено й охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності, що сприятиме результативності досліджуваного феномену і успішності освітнього процесу. Акцентується, що формування готовності майбутніх фахівців до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності – це складний і багаторівневий процес, який має велике значення в сучасній педагогічній практиці. | en_US |
dc.publisher | Молодь і ринок | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | учитель музичного мистецтва | en_US |
dc.subject | саморозвиток | en_US |
dc.subject | вокально-педагогічна діяльність | en_US |
dc.title | Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва.pdf | 462 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.