Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2022-02-15T10:58:56Z-
dc.date.available2022-02-15T10:58:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГончаренко С. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності. Молодь і ринок. 2021. №11-12(197-198) листопад-грудень. С. 164-168.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7664-
dc.description.abstractУ статті визначено й охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності, що сприятиме результативності досліджуваного феномену і успішності освітнього процесу. Акцентується, що формування готовності майбутніх фахівців до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльності – це складний і багаторівневий процес, який має велике значення в сучасній педагогічній практиці.en_US
dc.publisherМолодь і ринокen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectучитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectвокально-педагогічна діяльністьen_US
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до саморозвитку у вокально-педагогічній діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.