Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-09T09:27:50Z-
dc.date.available2022-06-09T09:27:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСазонова О. В., Лілік О. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої культури. New Inception. 2020. Вип. 1. С. 36-44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7733-
dc.description.abstractМета статті – визначення особливостей формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої культури. Методологія. Дослідження здійснено з використанням основних положень діяльнісного, особистісно орієнтованого, компетентнісного, аксіологічного, акмео-логічного підходів на засадах взаємоузгодженості та відповідності меті дослідження. У процесі наукового пошуку використано низку теоретичних методів, а саме: аналіз навчально-нормативної документації, психологічної, педагогічної та методичної літератури – для визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на досліджувану проблему, визначення напрямів пошуку та понятійно-категоріального апарату; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для визначення логіки наукового дослідження, а також формулювання висновків. Наукова новизна. У статті обґрунтовано доцільність формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи положеннями державних документів і суспільними вимогами. Запропоновано шляхи формування досліджуваного феномена засобами художньої культури в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти. Висновки. Проведене дослідження дало змогу підтвердити значущість і практичну доцільність формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи, яку розглядаємо як інтегрований феномен, що охоплює здатність майбутнього фахівця орієнтуватися в питаннях культури як цілісного феномена, сформованість умінь вписувати явища в її контекст, усвідомлювати взаємозв’язок між різними галузями культури, а також сформованість системи ціннісно-світоглядних орієнтирів та особистісних рис (толерантність, патріотизм, здатність до рефлексії тощо). З’ясовано, що українська художня культура загалом та різні види мистецтва зокрема можуть стати важливим засобом формування досліджуваного феномена. Зокрема доведено доцільність використання творів художньої літератури та інших видів мистецтва під час аудиторних занять, у контексті самостійної і науково-дослідницької роботи студентів, у процесі педагогічної практики та виховної роботи.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectкультурологічна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиen_US
dc.subjectхудожня культураen_US
dc.subjectзасоби художньої культуриen_US
dc.subjectмистецтво.en_US
dc.titleФормування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.