Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7735
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Сазонова, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T09:33:34Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T09:33:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О. О., Сазонова О. В. Архетипний образ світового дерева в художньому світі Григорія Чубая. Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: філологічні науки. 2020. Вип. 2 (20). С. 88-92. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7735 | - |
dc.description.abstract | Григорія Чубая. Автори статті характеризують стильові особливості поезій митця у взаємозв’язках з українською і світовою літературою, а також у контексті біографії письменника. Вони акцентують на таких характерних ознаках поетичної творчості персоналії, як-от: наскрізна образність, художнє естетичне мовлення, активне використання тропів і фігур, запровадження авторських неологізмів, наявність конкретно чуттєвої лексики для посилення експресивності подання та полегшення його сприйняття. О.О. Лілік, О.В. Сазонова стверджують, що Григорій Чубай належить до поетів-міфотворців, творчість яких укорінена в національному фольклорі й міфології. Автори обґрунтовують, що засобом репрезентації авторської світоглядної концепції є архетипи, закодовані в образах, символах і моти- вах художніх текстів. Аналіз поезій Григорія Чубая дав підстави для висновку, що художній образ де- рева в поезіях митця є архетипним символом єдності й вічності та виявляється в різних значеннях: дерева світотворчого, дерева часового (що єднає минуле, теперішнє і майбутнє) і дерева роду, яке конденсує в собі попередні два значення. Автори статті стверджують, що творцями життя на світовому дереві постають птахи. На основі вивчення поетичних текстів Григорія Чубая, у яких згадуються птахи, вони роблять висновок, що, окрім образу пташки загалом, найчастіше митець звертається до образів зозулі, солов’я, лелеки, со- роки, голуба. Зазначені образи мають яскраве експресивне забарвлення, вони вибудувані на спосте- реженнях, міфічних уявленнях, словесній грі. Водночас аналіз підтвердив, що в цих поезіях образи птахів у своєму символічному вираженні інколи набувають невластивого для українського фолькло- ру потрактування птаха. | en_US |
dc.publisher | Вісник Університету імені Альфреда Нобеля | en_US |
dc.subject | архетип | en_US |
dc.subject | образ | en_US |
dc.subject | світове дерево | en_US |
dc.subject | птах | en_US |
dc.subject | поезії | en_US |
dc.title | Архетипний образ світового дерева в художньому світі Григорія Чубая | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Архетипний образ світового дерева в художньому світі Григорія Чубая.pdf | 287.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.