Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7740
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Сазонова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бивалькевич, Леонід Мстиславович | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T11:52:50Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T11:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О. О., Сазонова О. В., Бивалькевич Л. М. Формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. Вип. 12 (168). С. 210-217. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7740 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є визначення особливостей формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Методологія. Дослідження здійснене на основі поєднання положень низки методо-логічних підходів, зокрема: культурологічного, діяльнісного, компетентнісного, особистісно орієнтованого, аксіологічного – які застосовані на засадах взаємодоповнюваності і відповідності меті дослідження. У процесі дослідження використано різні методи, наприклад: аналіз психологічної, педагогічної та методичної літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на досліджувану проблему; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для розроблення стратегії наукового дослідження, а також формулювання висновків; спостереження за освітнім процесом і аналіз результатів навчальної діяльності студентів – для визначення ефективності формування досліджуваного феномена. Наукова новизна. Описано особливості формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкових класів засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів. Висновки. З’ясовано, що візуальна грамотність – це сформована в процесі навчання здатність точно інтерпретувати та створювати візуальні повідомлення. Доведено, що візуальна грамотність відіграє значну роль у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Описано можливості формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкових класів за допомогою онлайн-інструментів, зокрема шляхом створення інфографіки й ребусів на основі афективного, критичного й композиційного підходів до оцінювання зображень. Визначено перспективи використання інфографіки й ребусів для мотивації навчальної діяльності студентів, активізації їхніх знань, а також для перевірки рівня знань у межах навчальної дисципліни «Дитяча література», що входить до циклу професійної і практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | візуальна грамотність | en_US |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | en_US |
dc.subject | художній твір | en_US |
dc.subject | ребус | en_US |
dc.subject | інфографіка | en_US |
dc.subject | література | en_US |
dc.subject | онлайн інструменти | en_US |
dc.title | Формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування візуальної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами художньої літератури за допомогою онлайн-інструментів.pdf | 849.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.