Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, О. К.-
dc.contributor.authorВалентьєва, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorСемчук, Б. І.-
dc.date.accessioned2022-06-09T12:48:06Z-
dc.date.available2022-06-09T12:48:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтепаненко О. К., Валентьєва Т. І., Семчук Б. І. Розвиток критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів. "Перспективи і інноваці". 2022. № 4(19). С. 297-309.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7743-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена дослідженню педагогічної практики з розвитку критичного мислення серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю прививати критичне мислення дітям дошкільного та молодшого шкільного віку з метою їх подальшої адаптації до актуальних освітніх процесів, що орієнтовані на розвиток інноваційних та творчих навиків. Підтверджує актуальність дослідження нагальна потреба державних закладів освіти в реформуванні підходу до навчання, що дозволить в результаті виховати інноваційну та творчу молодь, здатну здійснювати розвиток країни. Мета дослідження – удосконалити напрями розвитку критичного мислення у дошкільнят та школярів та впроваджувати заходи поступової практичної реалізації такої ідеї в освітній процес. Для досягнення мети в ході дослідження використовуються загальнонаукові методи пізнання, зокрема аналіз та синтез, що дозволяють систематизувати наукову та практичну інформацію, формуючу базу наукового дослідження, а також індукція та дедукція, що дозволяють визначити прогалини педагогічної практики та проблеми освітніх процесів й запропонувати способи щодо їх вирішення. Результатом дослідження є вивчення особливостей критичного мислення, підходів до його розуміння різними практиками педагогіки, адаптація теорії критичного мислення під потреби педагогіки, націленої на дітей молодшого шкільного віку. В результаті у статті запропонований набір методів та підходів педагогіки, які можуть бути реалізовані на практиці викладання будь-якої дисципліни в молодшій школі та для дітей дошкільного віку. Ці методи можуть використовуватися на практиці у запропонованому вигляді або видозміненому, як ідея творчого підходу викладання, орієнтованого на розвиток критичного мислення учня.en_US
dc.publisherПерспективи і інноваціen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectмолодші класиen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectмереживна пилкаen_US
dc.subjectметод шести капелюхівen_US
dc.titleРозвиток критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку та молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.