Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7743
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, О. К. | - |
dc.contributor.author | Валентьєва, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Семчук, Б. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T12:48:06Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T12:48:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Степаненко О. К., Валентьєва Т. І., Семчук Б. І. Розвиток критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів. "Перспективи і інноваці". 2022. № 4(19). С. 297-309. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7743 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Стаття присвячена дослідженню педагогічної практики з розвитку критичного мислення серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю прививати критичне мислення дітям дошкільного та молодшого шкільного віку з метою їх подальшої адаптації до актуальних освітніх процесів, що орієнтовані на розвиток інноваційних та творчих навиків. Підтверджує актуальність дослідження нагальна потреба державних закладів освіти в реформуванні підходу до навчання, що дозволить в результаті виховати інноваційну та творчу молодь, здатну здійснювати розвиток країни. Мета дослідження – удосконалити напрями розвитку критичного мислення у дошкільнят та школярів та впроваджувати заходи поступової практичної реалізації такої ідеї в освітній процес. Для досягнення мети в ході дослідження використовуються загальнонаукові методи пізнання, зокрема аналіз та синтез, що дозволяють систематизувати наукову та практичну інформацію, формуючу базу наукового дослідження, а також індукція та дедукція, що дозволяють визначити прогалини педагогічної практики та проблеми освітніх процесів й запропонувати способи щодо їх вирішення. Результатом дослідження є вивчення особливостей критичного мислення, підходів до його розуміння різними практиками педагогіки, адаптація теорії критичного мислення під потреби педагогіки, націленої на дітей молодшого шкільного віку. В результаті у статті запропонований набір методів та підходів педагогіки, які можуть бути реалізовані на практиці викладання будь-якої дисципліни в молодшій школі та для дітей дошкільного віку. Ці методи можуть використовуватися на практиці у запропонованому вигляді або видозміненому, як ідея творчого підходу викладання, орієнтованого на розвиток критичного мислення учня. | en_US |
dc.publisher | Перспективи і інноваці | en_US |
dc.subject | педагогіка | en_US |
dc.subject | молодші класи | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | мереживна пилка | en_US |
dc.subject | метод шести капелюхів | en_US |
dc.title | Розвиток критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розвиток критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів.pdf | 522.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.