Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалентьєва, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorСеменяко, Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-09T12:59:52Z-
dc.date.available2022-06-09T12:59:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВалентьєва Т. І., Смолянко Ю. М., Семеняко Ю. Проблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 49, Т. 1. С. 130-139.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7744-
dc.description.abstractУ статті визначено педагогічні особливості формування у студентів комплексу знань та умінь, навичок та ціннісних орієнтацій, формування професійної компетентності на основі використання методів, засобів та новітніх технологій, зокрема застосування проблемного навчання як ефективної освітньої технології в процесі викладання лекції за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. Застосовано методи системного аналізу наукових праць з означеної проблеми, а також використання методів аналізу та синтезу, дослідницького, пояснювального та описового методу для визначення сутності досліджуваної проблеми та метод узагальнення для визначення результатів. Запропоновано авторське дослідження, що полягає в уточненні поняття проблемного навчання як ефективної освітньої технології. Стаття висвітлює особливості проблемного навчання як технології в контексті отримання вищої освіти в процесі викладання курсів «Педагогіка дошкільна» та «Виховання почуття комічного у старших дошкільників». На основі теоретико-методологічного аналізу проаналізовано сутнісні ознаки проблемного навчання як освітньої технології, визначено особливості проведення лекції з проблемним викладанням, а також проаналізовано структурні компоненти проблемного викладання. Розглянуто особливості проблемної ситуації як одного з елементів технології, а також визначено проблемні завдання та питання. Узагальнено педагогічні особливості проблемного навчання в процесі викладання лекції. У статті відображено основні компоненти заняття з проблемним викладанням. Обґрунтовано доцільність проведення проблемного викладання лекції як найбільш ефективного педагогічного засобу для досягнення навчальної цілі. Актуальність дослідження обумовлена визначенням ефективних технологій навчання у процесі здобуття вищої освіти в сучасний період становлення інформаційного постіндустріального суспільства.en_US
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукen_US
dc.subjectосвітня технологіяen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійні компетентностіen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectлекційне заняттяen_US
dc.titleПроблемне навчання у закладах вищої освіти як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.