Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7751
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T11:17:54Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T11:17:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О. О. Міжмистецький полілог у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент : зб. наук. пр. / Арт академія сучас-ного мистецтва ім. С. Далі, Інститут ПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова). Київ : Вид-во ТОВ «ТОНАР», 2020. Вип. 16. (Copernicus). С. 117-129. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7751 | - |
dc.description.abstract | Автор досліджує особливості використання творів суміжних видів мистецтв у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури. Актуальність свого дослідження вона доводить вимогами державних документів, що визначають тенденції реформування освітньої галузі, й недостатньою дослідженістю зазначеної проблеми в педагогічній науці. Дослядниця. пропонує модель використання творів суміжних мистецтв у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури; обґрунтовує її складники; визначає практичні шляхи використання творів суміжних мистецтв у професійній підготовці майбутніх учителів-словесників, зокрема в контексті літературознавчих (на прикладі зіставлення літературного твору і його екранізації) і методичних (на прикладі підготовки й моделювання фрагмента уроку з використанням творів суміжних мистецтв) навчальних дисциплін. Вона стверджує, що модель використання творів суміжних мистецтв у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури має містити низку компонентів (теоретико-концептуальний, структурно-змістовий, організаційно-дидактичний і технологічно-методичний. Автор доходить висновку, що реалізація мистецького полілогу (літератури, музики, кіно, театру, живопису, графіки, скульптури) на уроках української літератури призведе до високих результатів, за умови, якщо вчитель-словесник матиме відповідний рівень теоретичної і практичної літературознавчої мистецтвознавчої і педагогічної підготовки, умітиме ефективно поєднувати різні види мистецтв. Дослідниця доводить, що особливості використання методів, засобів і прийомів мистецької компаративістики в професійній освіті майбутніх учителів української мови й літератури полягають у системності опанування ними комплексу літературознавчих, мистецтвознавчих і педагогічних знань, між якими необхідно встановити взаємозв’язки; формуванні прагнення студентів-філологів до професійного зростання, самостійного ознайомлення з українською і зарубіжною мистецькою спадщиною, прагнення використовувати її у процесі аналізу художніх творів на уроках літератури. | en_US |
dc.publisher | Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент : зб. наук. пр. | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | художній твір | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | компаративістика | en_US |
dc.subject | учитель української мови й літератури | en_US |
dc.title | Міжмистецький полілог у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міжмистецький полілог у професійній підготовці майбутніх учителів української мови й літератури.pdf | 317.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.