Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorМіщенко, Тетяна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorПаперник (Жиденко, Кривопиша), Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-06-20T11:52:05Z-
dc.date.available2022-06-20T11:52:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЖиденко А. О., Міщенко T. В., Паперник В. В. Професійна підготовка магістрів у галузі фізичної культури та спорту: проблеми і можливості. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ : Вид. НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. Вип. 3 К (147) 22. С. 144-149.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7821-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей професійної підготовки магістрів у галузі фізичної культури та спорту. Її актуальність пов'язана з підвищенням відповідальності розробників освітніх програм (ОП) щодо ефективної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту, з метою вирішення проблеми якісного оздоровлення населення, чисельність якого постійно зменшується за рахунок збільшення смертності. У роботі використано метод теоретичного аналізу освітніх програм провідних університетів України у напрямі фізичного виховання і спорту, а також наукової літератури з прикладами оцінки освітніх програм Китаю. Вказана невідповідність переліку та обсягу навчальних дисциплін обов'язкових компонентів освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт та вимог Стандарту вищої освіти за цією спеціальністю (про необхідність використання медико-біологічних методів аналізу рухової активності, змагальної діяльності, стану спортсменів і осіб, які займаються фізичною культурою). В проаналізованій освітній програм відсутні медико-біологічні дисципліни. Тому, після закінчення магістратури, бакалаври, які отримали освіту на інших факультетах, наприклад, філологічному або історичному, не знатимуть, які умови проведення занять у тренажерних залах, яке фізичне навантаження можна використати, щоб не зашкодити людям, які приходять у фітнес центри з метою оздоровлення. Такі фахівці не зможуть здійснювати «проектну, тренувальну, науково-дослідну, інноваційну, експертну та консультативну діяльність у сфері фізичної культури і спорту», як це прописано у Стандарті вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» для другого (магістерського) рівня вищої освіти у пункті «Працевлаштування випускників».en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмагістрen_US
dc.subjectфізична культуро і спортen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectосвітня програмаen_US
dc.titleПрофесійна підготовка магістрів у галузі фізичної культури та спорту: проблеми і можливостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.