Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7821
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жиденко, Алла Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Тетяна В’ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Паперник (Жиденко, Кривопиша), Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T11:52:05Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T11:52:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Жиденко А. О., Міщенко T. В., Паперник В. В. Професійна підготовка магістрів у галузі фізичної культури та спорту: проблеми і можливості. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ : Вид. НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. Вип. 3 К (147) 22. С. 144-149. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7821 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню особливостей професійної підготовки магістрів у галузі фізичної культури та спорту. Її актуальність пов'язана з підвищенням відповідальності розробників освітніх програм (ОП) щодо ефективної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту, з метою вирішення проблеми якісного оздоровлення населення, чисельність якого постійно зменшується за рахунок збільшення смертності. У роботі використано метод теоретичного аналізу освітніх програм провідних університетів України у напрямі фізичного виховання і спорту, а також наукової літератури з прикладами оцінки освітніх програм Китаю. Вказана невідповідність переліку та обсягу навчальних дисциплін обов'язкових компонентів освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт та вимог Стандарту вищої освіти за цією спеціальністю (про необхідність використання медико-біологічних методів аналізу рухової активності, змагальної діяльності, стану спортсменів і осіб, які займаються фізичною культурою). В проаналізованій освітній програм відсутні медико-біологічні дисципліни. Тому, після закінчення магістратури, бакалаври, які отримали освіту на інших факультетах, наприклад, філологічному або історичному, не знатимуть, які умови проведення занять у тренажерних залах, яке фізичне навантаження можна використати, щоб не зашкодити людям, які приходять у фітнес центри з метою оздоровлення. Такі фахівці не зможуть здійснювати «проектну, тренувальну, науково-дослідну, інноваційну, експертну та консультативну діяльність у сфері фізичної культури і спорту», як це прописано у Стандарті вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» для другого (магістерського) рівня вищої освіти у пункті «Працевлаштування випускників». | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | магістр | en_US |
dc.subject | фізична культуро і спорт | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | освітня програма | en_US |
dc.title | Професійна підготовка магістрів у галузі фізичної культури та спорту: проблеми і можливості | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійна підготовка магістрів у галузі фізичної культури та спорту проблеми і можливості.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.