Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7834
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T13:45:47Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T13:45:47Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Місія релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ – ХХ ст. Інноваційна педагогіка. 2020. № 27. С. 27–30. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7834 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанням цілей і призначення релігійного виховання людини, відображеним в іспанських педагогічних трактатах межі ХІХ–ХХ ст. У працях-посібниках, написаних добре знаними педагогами, освітянами, зокрема П. де Алькантара Гарсією, Р. Бланко Санчесом, Л. Парралем Крістобалем, П. Креспі, П. Діасом Муньосом, П. Мартінесом Палао, Х. Фернандесом-Хіменесом, Г. Еррайнсом, виданих у 1890–1900-х рр. у різних куточках Іспанії, релігійне виховання визначалося як найважливіший напрям виховання людини. На переконання іспанських педагогів, релігійне виховання виконує особливу місію в освітньому процесі. Воно за призначенням має розкрити й розвинути духовну природу людської істоти. Духовна природа людини є складною, для свого проявлення у формах емоційно-чуттєвого сприйняття світу, ціннісних ставлень до навколишнього середовища, свідомих перетворень об’єктивної дійсності вона вимагає виховання у людини з раннього дитинства розумових здібностей, формування моральних якостей, плекання почуттів прекрасного та піднесеного. У більшості іспанських педагогічних трактатів межі ХІХ– ХХ ст. за релігійним вихованням закріплювалася мета розвинення у людини релігійного почуття, котре виявиться не тільки у свідомому прийнятті ідеї Бога і бездоганному дотриманні церковних канонів та обрядів, але й у гуманному зміненні земного світу через діяльні любов, прощення, милосердя, співчуття до інших членів людської спільноти. Релігійне виховання уможливить набуття людиною життєвих особистісних сенсів, дозволить людині, спираючись на систему традиційних суспільних цінностей, посталу у багатовіковому історичному процесі, перетворювати світ свободною людською волею, не руйнуючи його божественної духовної сутності. Сфера божественного, піднесеного, ірраціонального світу, поступово відкриваючись людині, віднайде відгук у її душі та збагатить розум пізнанням однієї з дивовижних форм сущого. Висвітлені в іспанських педагогічних трактатах межі ХІХ–ХХ ст. питання місії, цілей і змісту релігійного виховання віддзеркалюють усю глибину устоїв закостенілої в архаїчній традиції тогочасної іспанської школи. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | іспанські педагогічні трактати | en_US |
dc.subject | іспанські педагоги | en_US |
dc.subject | релігійне виховання | en_US |
dc.subject | релігійне почуття | en_US |
dc.subject | духовна природа людини | en_US |
dc.subject | Бог | en_US |
dc.title | Місія релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ – ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Місія релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ – ХХ ст. .pdf | 148.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.