Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІмерідз, М. Б.-
dc.contributor.authorБужина, І. В.-
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T08:40:09Z-
dc.date.available2022-06-21T08:40:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІмерідзе М. Б., Бужина І. В., Грищенко С. В. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021. № 6 (344). Ч. 1. С. 159-170.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838-
dc.description.abstractВ умовах входження України в європейський освітній простір нагальним є розв’язання проблеми підвищення якості навчальних занять з фізичної культури у закладах загальної середньої освіти. Особливого значення набули засоби формування культури рухів, оздоровлення, корекції фігури, нормалізації діяльності всіх органів і систем організму для застосування під час фізкультурно-оздоровчих занять із фізичної культури. Посилює актуальність досліджуваної проблеми залучення здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти до регулярних занять руховою активністю, психологічного розвантаження, компенсування позитивних емоцій, оптимізації спілкування з оточуючими й організації змістовного дозвілля. В нашому дослідженні будемо спиратися на визначення сучасних вітчизняних науковців С. Грищенко та Т. Грузевич, що наголошували на важливості громадянської зрілості та відповідальності учнів закладів загальної середньої освіти в освітньому процесі: формування готовності учителів до виховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів освіти особливо старшої школи; «забезпечення кооперації зусиль педагогів, батьків, громадських організацій щодо виховання і самовиховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів загальної середньої освіти; розвиток дієвих органів учнівського самоврядування та залучення до участі в них вихованців; включення до змісту програм навчальних предметів тем та питань щодо громадянського виховання здобувачів загальної середньої освіти» (Грищенко, 2019, с. 165; Грузевич, 2021, с. 329). В ході нашого дослідження з’ясовано, що традиційно організований процес формування громадянської зрілості здобувачів загальної середньої освіти старших класів не забезпечує цей процес повною мірою на основі національних традицій, а потребує поєднання із здоров’язбереженням через збільшення шкідливих звичок та зменшення рухової активності молоді.en_US
dc.publisherВісник ЛНУ імені Тараса Шевченкаen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectгромадянська зрілістьen_US
dc.subjectоздоровленняen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.titleВзаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.