Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Імерідз, М. Б. | - |
dc.contributor.author | Бужина, І. В. | - |
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T08:40:09Z | - |
dc.date.available | 2022-06-21T08:40:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Імерідзе М. Б., Бужина І. В., Грищенко С. В. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021. № 6 (344). Ч. 1. С. 159-170. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838 | - |
dc.description.abstract | В умовах входження України в європейський освітній простір нагальним є розв’язання проблеми підвищення якості навчальних занять з фізичної культури у закладах загальної середньої освіти. Особливого значення набули засоби формування культури рухів, оздоровлення, корекції фігури, нормалізації діяльності всіх органів і систем організму для застосування під час фізкультурно-оздоровчих занять із фізичної культури. Посилює актуальність досліджуваної проблеми залучення здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти до регулярних занять руховою активністю, психологічного розвантаження, компенсування позитивних емоцій, оптимізації спілкування з оточуючими й організації змістовного дозвілля. В нашому дослідженні будемо спиратися на визначення сучасних вітчизняних науковців С. Грищенко та Т. Грузевич, що наголошували на важливості громадянської зрілості та відповідальності учнів закладів загальної середньої освіти в освітньому процесі: формування готовності учителів до виховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів освіти особливо старшої школи; «забезпечення кооперації зусиль педагогів, батьків, громадських організацій щодо виховання і самовиховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів загальної середньої освіти; розвиток дієвих органів учнівського самоврядування та залучення до участі в них вихованців; включення до змісту програм навчальних предметів тем та питань щодо громадянського виховання здобувачів загальної середньої освіти» (Грищенко, 2019, с. 165; Грузевич, 2021, с. 329). В ході нашого дослідження з’ясовано, що традиційно організований процес формування громадянської зрілості здобувачів загальної середньої освіти старших класів не забезпечує цей процес повною мірою на основі національних традицій, а потребує поєднання із здоров’язбереженням через збільшення шкідливих звичок та зменшення рухової активності молоді. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | en_US |
dc.subject | громадянська зрілість | en_US |
dc.subject | оздоровлення | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | en_US |
dc.title | Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.