Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-18T11:26:46Z-
dc.date.available2020-03-18T11:26:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМакарова Г. Г. Необхідність та особливості професійного розвитку майбутніх педагогів. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 березня 2017 р. Сладковічево : Словацька Республіка, 2017. С. 65-68.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/783-
dc.description.abstractСучасна освітня ситуація об’єктивно потребує від учителя усвідомлення необхідності власного професійного та особистісного саморозвитку. У зв’язку зі зростанням інтелектуального потенціалу суспільства, розширенням сфери педагогічного впливу, до педагога ставляться вимоги інтелектуального самозбагачення, самоосвіти, щоб відповідати вимогам часу. Аналіз досліджень з проблем розвитку вчителя дав можливість виділити найбільш істотні ознаки, які характеризують цей процес і те, що багатьох учителів характеризує недостатній рівень сформованості потреби в розвитку.en_US
dc.publisherІнноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectособливості професійного розвиткуen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.titleНеобхідність та особливості професійного розвитку майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.